PEDONLINE – Platforma online de evaluare psihologică a copiilor și adolescenților

PEDonline este o platformă de evaluare psihologică a copiilor și adolescenților cu vârste între 3-19 ani care rulează online, sub forma unei aplicații (web-based) pe site-ul www.pedonline.ro.

Platforma se adresează părinților, psihologilor, dar și instituțiilor care activează în domeniul educației și/sau promovării sănătății mintale la copii și adolescenți.

PEDonline pentru parinti

O evaluare psihologică prin intermediul PEDonline oferă următoarele beneficii:

  1. posibilitatea de a alege între mai multe pachete de evaluare în funcție de nevoile personale;
  2. evaluarea mai multor dimensiuni ale dezvoltării copilului, cu instrumente validate și etalonate pe populația din România;
  3. posibilitatea completării chestionarelor și scalelor psihologice online, de acasă;
  4. raport psihologic detaliat însoțit de sugestii și recomandări pentru intervenție;
  5. resurse utile pentru părinte (exerciții de dezvoltare, articole informative).

PEDonline pentru psihologi

  1. peste 100 de teste psihologice validate și etalonate pe populația din România
  2. părinții și cadrele didactice pot completa testele online, din orice arie geografică;
  3. notificări automate trimise cadrelor didactice pentru a finaliza evaluarea;
  4. scorare și generare automată a unui raport psihologic;
  5. resurse pentru prevenție și intervenție remedială;
  6. comunicare prin e-mail și videochat integrate;
  7. arhivă electronică cu clienții și rezultatele evaluărilor.

PEDonline pentru institutii

  1. permite evaluarea tuturor problematicilor specifice copilărilei și adolescenței (nivel de dezvoltare, sănătate mintală, strategii de invățare, orientare școlară etc.)
  2. reduce semnificativ timpul necesar evaluării datorită:
    1. aplicării computerizate, online a testelor;
    2. scorării automate;
    3. generării unui raport psihologic în format Word;
    4. posibilității evaluării mai multor dimensiuni ale dezvoltării: cognitivă, emoțională, socială etc.;
    5. oferirea unor resurse pentru ghidarea intervenției.